.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته آینده، تعیین تکلیف آزادراه تهران - شمال

وزیر راه و ترابری گفت : هفته آینده در نشستی با مدیران چینی پیمانکار آزادراه تهران - شمال مشکلات پیش روی آن برطرف می شود.
حمید بهبهانی با بیان اینکه تاکنون 1200 ویزای کارکنان پیمانکار چینی ازادراه تهران - شمال صادر شده است ، افزود : اختصاص یک کارخانه سیمان و شماره گذاری 300 خودرو و برگزاری بیش از 10 نشست با شرکت چینی از دیگر اقدامات 2 ماه اخیر برای رفع مشکلات چینی ها در این آزادراه است.
وزیر راه و ترابری با اشاره به درخواست چینی ها برای بازنگری در مبلغ قرارداد ساخت قطعه اول ازادراه که سال 83 منعقد شده است گفت : مسئولان شرکت چینی مبلغ بالایی برای اصلاحات در قرارداد پیشنهاد کرده اند که تاکنون به توافق نرسیده ایم.
بهبهانی تصریح کرد : تا هفته آینده هیاتی از مدیران ارشد کنسرسیوم sta پیمانکار آزادراه تهران شمال به ایران سفر می کند تا با نشستی مشترک در خصوص ادامه کار آزادراه به توافق نهایی برسیم.
بهبهانی گفت : در صورت توافق با شرکت چینی و آغاز کار ، از چهار قطعه اصلی آزادراه تهران - شمال ، قطعه یک و چهار تا سه سال و نیم آینده به اتمام می رسد .
وی افزود : با ساخت قطعه نخست که 32 کیلومتر طول دارد و ادامه آن تا گچسر، مسیر کنونی تهران - چالوس که بیش از 90 کیلومتر است به 42 کیلومتر کاهش می یابد و زمان سیر آن از حدود 2 ساعت به 15 دقیقه می رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.